رویانیان

 محمد رويانيان در گفتگو با سايت باشگاه پرسپوليس افزود: شکست مقابل داماش در شرايطي که تيم حريف 10 نفره شده بود، نتيجه تلخي است و قطعا چنين جايگاهي در جدول رده بندي شايسته تيمي که بهترين ها را در اختيار دارد نيست. اين درست است که تيم پرسپوليس به واسطه تغييرات عمده در ترکيب بازيکنان و همچنين بهره گيري از مربي خارجي نياز به زمان دارد تا به هماهنگي کامل برسد اما اين که پرسپوليس در پنج بازي اول فصل، چهار امتياز کسب کند نيز نمي تواند از ديدگاه بنده و هواداران پرسپوليس قابل قبول باشد.

رويانيان تصريح کرد: قول داده بودم که پنج هفته اول سکوت کنم و به قولم نيز عمل کردم. طي اين مدت سعي کرديم حمايت همه جانبه اي از تيم داشته باشيم. در حال حاضر نيز با توجه به اهميت دربي و زمان کوتاه باقي مانده تا اين بازي، نمي خواهم اظهارنظر يا موضع گيري ديگري داشته باشم اما تاکيد مي کنم که کادر فني و بازيکنان بايد انتظارات به حق هواداران را برآورده کنند و بدانند که ماموريت اين مجموعه شاد کردن دل هواداران است، نه اينکه شاهد اين نتايج باشيم.

رويانيان در ادامه گفت: نتيجه نگرفتن تيم به رغم حضور بهترين‌ها در پرسپوليس قطعا دلايلي دارد. در اين رابطه روز سه‌شنبه نشستي ويژه با آقاي مانوئل خواهم داشت و از ايشان خواهم خواست تا گزارش جامعي از وضعيت کنوني تيم، مشکلات موجود، علل عدم نتيجه گيري، عملکرد بازيکنان و راهکارهاي خروج از اين وضعيت را به ما ارائه کند.

مدير عامل باشگاه پرسپوليس خاطر نشان کرد: ما هم به اندازه هواداران پرسپوليس ناراحت هستيم اما لازم است تاکيد کنيم با توجه به اهميت دربي اميدوارم که هواداران دلسوز پرسپوليس هوشيار بوده و چه قبل از دربي و چه در حين بازي حمايت قاطعي از تيم داشته باشند. به طور حتم رفع مشکلات موجود، مسائل روحي و رواني و تقويت تيم براي حضوري مقتدرانه در دربي بايد در برنامه هاي ما و هواداران باشد. بازيکنان و کادر فني هم بايد بدانند که براي بدست آوردن دل هواداران و فراموشي نتايج پنج هفته اخير بايد در دربي از اعتبار پرسپوليس دفاع کرده و نتيجه اي کسب شود که زمينه ساز موفقيت هاي بعدي تيم باشد.

رويانيان در پايان گفت: پنج هفته سکوت و حمايت کردم و حالا هم چون دربي در پيش است سعي مي کنم موضع گيري ديگري نداشته باشم اما روند کنوني بايد متوقف شده و تغيير کند تا انتظارات هواداران برآورده شود. ما براي برآورده شدن اين انتظارات تلاش هاي خود را خواهيم کرد و اميدواريم دربي پاياني بر اين نتايج باشد.


نظرات شما عزیزان:

bartarin
ساعت13:01---30 مرداد 1391
سلام وبت جالبه

لینکت کردم

خوشحال میشم لینکم کنی

از وبم دیدن کن
پاسخ:از پیام شما ممنونیم مدیر وبلاگ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 30 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط mohammadreza hafazeh

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 43
بازدید کل : 11242
تعداد مطالب : 5
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1